Известие

Collapse
No announcement yet.

хидравлика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Не намирам схемата на хидравличните връзки, но мисля, че тя е следната:

    Казанче > вход на помпата > изход на помпата > вход на рейката > изход на рейката > вход на охладителя > изход на охладитела > казанче.

    Т. е двете тръби показани на схемата правят следните 2 връзки:

    a - изход рейка - вход на охладителя
    б - изход на охладителя - казанче.





    На схемата не е означен охладителя, който трябва да стои на ограденото в червено място.
    Има охладители за антифриза, за въздуха, за двигателното масло, за климатика. Къде е този за рейката?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Има охладители за антифриза, за въздуха, за двигателното масло, за климатика. Къде е този за рейката?
      Пак отпред в престилката. Не знам дали всички модели 166 имат такъв охладител.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Пак отпред в престилката. Не знам дали всички модели 166 имат такъв охладител.
        Не ми се вярва, за какво му е да се охлажда, то едва ли загрява кой знае колко. Част от тръбите на скицата са за климатика.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Не ми се вярва, за какво му е да се охлажда, то едва ли загрява кой знае колко. Част от тръбите на скицата са за климатика.
          Всички тръби от скицата са само за хидравликата на волана.
          Нормално е да се охлажда хидравличната течност, защото тя загрява при непрекъснатата си циркулация.
          На много коли няма такова охлаждане, но 166 - цата все-пак е висок клас лимузина.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            ...
            Нормално е да се охлажда хидравличната течност, защото тя загрява при непрекъснатата си циркулация.
            На много коли няма такова охлаждане, но 166 - цата все-пак е висок клас лимузина.
            Даже и 155-цата ми, с най-малкия мотор и то на абитуриентска възраст, е с охлаждане на хидравличната течност
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • #21
              Би трябвало да е това:
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Точно това е. Но никъде по системата не видях нещо, което да го играе като термостат. Но явно целта на охладителя е да се избегне прегряването на течността.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Колеги,днес вдигнах колата на крик и мисля,че установих проблема.Маркучите до халогена,които свързват тръбите с охладителя са "поддали".

                  Comment

                  Working...
                  X